A
اطلاعات کاربردی سالمندان

فروشندگی بیمه عمر و درآمد عالی در دوران بازنشستگی

یکی از پردرآمدترین مشاغل در سراسر دنیا فروشندگی بیمه عمر است. شما در دوره بازنشستگی به شغلی نیاز دارید که به سرمایه اولیه نیاز نداشته باشد، فعالیت بالا بدنی از شما نخواهد و به شما استرس وارد نکند. باید کاری را انتخاب کنید که بتوانید هر زمان که اراده کردید در کنار خانواده، نوه­‌ها و دوستانتان باشید. کار مناسب دوره بازنشستگی باید شما را تحت فشار و استرس کار یا محیط کاری قرار ندهد. استرس برای شما خوب نیست. نیازها و هزینه­ های دوره بازنشستگی هم در حال افزایش است و باید به آن­‌ها پاسخ مناسبی دهید. فروشندگی بیمه عمر می­‌تواند تمام خواسته­‌ها و نیازهای شما را برآورده و تمام موارد بالا را برآورده ­کند.

تعریف بیمه عمر

بیمه عمر یا همان بیمه زندگی بیمه‌­ای است که می‌­تواند به افراد تضمین دهد که برای تمام ایام روزگار، خوشی و ناخوشی، بیماری و سلامتی، عروسی و عزا شما یک یار دارید که می­‌توانید روی آن حساب کنید. بیمه عمر یکی از بهترین انواع بیمه است که می‌­توانید خیلی راحت فروشنده آن باشید و به ­راحتی درآمد کسب کنید.

مراحل و نکات حرفه‌ای شدن در این شغل

برای اینکه بتوانید جزو فروشنده‌­های خوب بیمه عمر شوید باید کمی با اصول و قوانین آن آشنا باشید. نگران نباشید دوره آموزشی خیلی کوتاهی دارد و به­ راحتی می­‌توانید آن ­را یاد بگیرید. برای شروع اگر فکر می­‌کنید که کار سختی است با خانواده و دوستان خود شروع کنید.

شما از هر قرارداد بیمه عمری که عقد می­‌کنید یک پورسانت عالی می‌­گیرید. نکته شیرین درآمدی شما این است که این درآمد تا پنج سال برای شما واریز می‌­شود. یعنی با فروش­‌هایی که امروز انجام می‌­دهید می‌­توانید برنامه ­ریزی پنج ساله خود را بکنید بدون آن که نگران درآمد و هزینه‌­ها باشید.

از قدیم گفته‌­اند که هر کاری که می‌­خواهید شروع کنید با بزرگتر مشورت و از راهنمایی­‌های او استفاده کنید. نکته مثبتی که شما برای فروشندگی بیمه عمر دارید سن شما است. اینکه افراد بزرگتر وقتی کاری را توصیه می‌­کنند یعنی خیر و صلاحی در آن وجود دارد و شما بیمه عمر را پیشنهاد می‌­دهید.

بهترین هدیه‌­ای که می­‌توان به یک کودک داد بیمه عمر است. هدیه­‌ای که با افزایش سن هدیه او هم بزرگتر می­‌شود. شما می­‌توانید دیگران را به­ گونه‌ای راهنمایی کنید که بهترین هدیه را برای اعضا خانواده خود خریداری کنند.

یکی از فروشنده‌­های بیمه عمر می­گفت اگر من به ­جایی رسیدم به ­خاطر دعای خیر مشتری­‌های بیمه عمرم بوده است. بیمه عمر در زمان­‌هایی که افراد نیاز مالی دارند به کمک آن­‌ها می­‌آید و اگر شما فروشنده بیمه عمر به افراد باشید می­‌توانید از دعاهای خیر هم بهره‌مند شوید.

مهم­ترین چیزی که شما برای موفق شدن در فروشندگی بیمه عمر به آن نیاز دارید این است که بتوانید با افراد به­ خوبی ارتباط برقرار کنید. داشتن روابط عمومی خوب و هنر مذاکره می‌­تواند از شما یک فروشنده بیمه عمر موفق بسازد. کسی که می‌­تواند با افراد در ارتباط باشد و درآمد عالی کسب کند.

بررسی شرایط بیمه عمر بازنشستگی

مزیت های شغل فروشندگی بیمه عمر

یکی از مزیت‌­های فروشندگی بیمه عمر آزادی مالی و زمانی است که برای شما به­ ارمغان می‌­آورد. شما در هر زمان، در هر موقعیتی و به هر کس که خودتان می­‌خواهید می­‌توانید بیمه عمر بفروشید و درآمد کسب کنید. زمان­‌هایی که با دوستانتان جمع شده‌­اید یا در یک مهمانی خانوادگی حضور پیدا کرده­‌اید می­‌توانید خوش بگذرانید و درآمد کسب کنید. فقط برای این موقعیت­‌ها باید خودتان را آماده کنید. حتما فرم­ های پیشنهاد بیمه عمر را همراه خود داشته باشید تا بتوانید سریعا وارد عمل شوید.

فروشندگی بیمه عمر نیاز به فعالیت بدنی ندارد. می­‌توانید روی یک مبل راحتی بنشینید و به­ راحتی کسب درآمد کنید.

 

برای اینکه در این کار موفق شوید پیشنهاد می­‌کنیم حتما یک بیمه عمر برای خودتان یا افراد خانواده خریداری کنید. افراد وقتی ببینند شما هم این کار را برای خود و عزیزانتان انجام داده‌­اید به شما بیشتر اعتماد می‌کنند.

برای فروش بهتر بیمه عمر نیاز دارید که یک فرد شاد، سرزنده و مثبت­ نگر باشید. فروشندگی بیمه عمر شما را به فردی با نشاط و خوش­رو تبدیل می‌کند.

کلام آخر

فروشندگی بیمه عمر جز آن دسته از شغل­ هایی است که وقتی به آن مشغول می­‌شوید با خودتان فکر می­‌کنید که چرا انقدر دیر با آن آشنا شده‌­اید. فروختن بیمه عمر کاری است که می‌­تواند شما و درآمدتان را برای پنج سال آتی هم تضمین کند و برایتان آرامش خاطر فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا