A
تغذیه و مکمل

مصاحبه با نگین نورخدایی، اینفلوئنسر آشپزی و غذا

اگر کسب و کار شما با مواد غذایی، لوازم و ابزار آشپزی و مواردی مانند این در ارتباط باشد، شاید بهتر است برای تبلیغات خود در فضاهای مجازی از یک اینفلوئنسر غذا کمک بگیرید. اما اینفلوئنسری که سابقه درخشانی در تهیه دستورات غذایی و تجربه کافی داشته باشد، برای مردم محبوب‌تر است. چرا که با دنیای خوشمزه‌های متفاوتی آشناست و می‌تواند حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشد.

در ادامه گزارشی از نظرات خانم نگین نورخدایی برای شما آماده کرده‌ایم. خانم نورخدایی یکی از اینفلوئنسرهای غذا هستند که از رمز و راز آشپزی تجربه خوبی دارند. اما چرا این گزارش را برای شما در سایت زیمد ارائه کردیم؟ می‌خواهیم اهمیت تغذیه سالمندان را بیشتر درک کنیم. در آخر هم یک دستور ساده از یک میان‌وعده سالم به شما می‌کنیم تا برای سالمندان خود آماده کنید.

باسلام و عرض تشکر بابت اینکه وقتتان رو در اختیار این رسانه گذاشتید تا مخاطبین ما از تجربیات شما استفاده کنند. قبل از شروع صحبت ممنون میشم خودتون رو معرفی کنید و تجربیات حرفه‌ای خودتون رو بیشتر شرح دهید.

درود و عرض ادب

نگین نورخدایی هستم. ۳۰ سالمه. حدود ۷ سال پیش، آشپزی رو به صورت حرفه‌ای شروع کردم و در حال حاضر سرآشپز رستوران هستم.

این روزها در کنار کار حرفه‌ای از طریق پیج اینستاگرام هم بیشتر با دوستان در ارتباط هستم.

آدرس پیج اینستاگرامی خانم نورخدایی، اینفلوئنسر و سرآشپز:

https://www.instagram.com/neginnourkhodaei

مخاطبین ما عموما عزیزان بالای ۵۰ سال و سالمندان هستند، خوشحال میشیم از فیدبک‌هایی که از این عزیزان در شبکه‌های اجتماعی داشتید بیشتر برامون بفرمایید.

رده سنی فالوورهای من بین ۱۸ تا ۳۵ سال هست. اما فالوورهای بالای ۵۰ سال هم دارم که استوری‌ها و پست‌های من رو دنبال می‌کنن و گاهی هم من رو راهنمایی می‌کنن. من از فیدبک‌هایی که از این افراد می‌گیرم خوشحالم. چرا که مادران و پدران دلسوزی هستند.

به صورت کلی و به عنوان یک اینفلوئنسر غذا چه نوع مواد غذایی برای سلامت سالمندان پیشنهاد می‌کنید؟

مصرف مواد اولیه ارگانیک، سبزیجات، غذاهای کم‌چرب و قند پایین، مواد غذایی با آنتی اکسیدان بالا و استفاده از ابر غذاها مثل دانه‌های کینوا، چبا، ماچا و … برای سلامت غذایی سالمندان ضروری هست.

شما در زمینه فرهنگ آشپزی ایرانی هم فعال بودید، خوشحال می‌شیم کمی در این مورد و احیای این فرهنگ صحبت کنید.

متاسفانه فرهنگ آشپزی و غذا خوردن ایرانی‌ها از نسل گذشته به انزوا رفته است. مادرهای نسل گذشته از منوی غذایی بسیار محدودی توی خونه‌ها استفاده می‌کنن. به طوری که فرزندانشان که هم نسل من هستند، آشنایی چندانی با غذاهای متنوع و اصیل ایرانی ندارن. تلاش من هم اینه که این فرهنگ و انواع غذاهای ایرانی رو بتونم به نسل خودم و جامعه آشپزی داخل و خارج از ایران معرفی کنم.

به عنوان یک اینفلوئنسر غذا ممنون میشم یک رسپی سریع و مغذی به عنوان هدیه به مخاطبین ما هدیه بدید.

به عنوان یه میان وعده سالم، کنجد و جو پرک را با شیر و عسل مخلوط کنید. به اندازه‌ای که شیرینی آن مطلوب باشد و خمیر نشود، کمی نرم شود کافی است. سپس با مغزهای دلخواه مثل پسته و بادام ترکیب و در یک قالب بریزید. روی آن را با خرمای هسته گرفته و پوره شده بپوشانید. قالب را در یخچال قرار دهید تا فرم بگیرد.

این میان وعده خوشمزه که پروتئین بار نام دارد را می‌توانید به همراه چای برای سالمندان خود آماده کنید.

بسیار ممنون از وقتی که در اختیار خوانندگان سایت زیمد قرار دادید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا