A
فایل صوتی و فیلم

لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران

اگر شما هم فرد سالمندی در منزل دارید بی شک نام مراکز خدمات پرستاری را شنیده‌اید. این مراکز با هدف بهبود در سلامت افراد سالمند و خدمت‌رسانی به آن‌ها بنا شده‌اند. البته خدمات این مراکز تنها محدود به افراد سالمند نیست، افراد بیمار، ناتوان، کودکان و… هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. بیشتر تمرکز این مراکز روی اجاره تجهیزات بیمارستانی و انجام خدمات درمانی و پزشکی برای افرادی است که بنا به دلایل مختلف قادر نیستند به بیمارستان یا درمانگاه مراجعه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران را بشناسید.

چرا به خدمات پرستاری در منزل نیاز داریم؟

بسیاری از افراد هستند که بنا بر دلایل مختلفی چون ترس از محیط بیمارستان، دوری از شلوغی، وضعیت جسمی و… امکان مراجعه به بیمارستان را ندارند. ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه از خدمات پرستاری استفاده کنند.. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که استفاده از این خدمات چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟
باید بگوییم که استفاده از خدمات پرستاری برای افراد سالمندی که توانایی رفتن به بیمارستان یا درمانگاه را ندارند گزینه بسیار خوبی می‌تواند باشد. معمولا علاوه بر این، افرادی که در سانحه دچار آسیب شدیدی شده‌اند و قادر نیستند تا برای انجام پانسمان و… به بیمارستان مراجعه کنند از این خدمات استفاده می‌کنند.

چرا به خدمات پرستاری در منزل نیاز داریم؟

ثبت درخواست خدمات پرستاری چگونه است؟

راه‌های ارتباطی بسیاری برای تماس با این مراکز وجود دارد، امروزه به لطف فضای مجازی علاوه بر شماره تماس می‌توان در وب سایت یا صفحات مجازی این مراکز درخواست خود را ثبت کنید. معمولا در ثبت درخواست فرمی را با توجه به آنچه نیاز دارید باید پر کنید. کارشناسان این مراکز در اسرع وقت برای پیگیری درخواست با شما تماس می‌گیرند.

درخواست خدمات پرستاری

لیست مراکز خدمات پرستاری تهران

در این بخش لیستی از مراکز خدمات پرستاری شهر تهران را مشاهده می‌کنید. با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند می‌توانید یکی از این مراکز را انتخاب کنید.

  • موسسه پرستاری نبض اول

    در این موسسه خدمات پرستاری شما می‌توانید علاوه بر خدمات پرستاری، خدمات پزشکی، فیزیوتراپی و… را با بهترین تیم پزشکی در منزل خود داشته باشید. تنها با ثبت درخواست خود و پرداخت هزینه در این موسسه می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. این موسسه از بهترین امکانات و خدمات، تجهیزات پزشکی پیشرفته و به روز استفاده می‌کنند. شما در هر نقطه از شهر تهران که باشید می‌توانید از خدمات این موسسه بهره‌مند شوید.
    آدرس: –
    تلفن: ۸۸۴۶۷۲۲۳

  • مرکز خدمات پرستاری در منزل شریف

    افرادی که به دنبال خدمات پرستاری و پزشکی در منزل هستند، حتما نام موسسه شریف را شنیده‌اند. البته امکانات ارائه شده توسط این موسسه تنها به این زمینه محدود نمی‌شود مراقبت از سالمندان، کودکان، مراقبت از افراد بستری شده در بیمارستان و… از دیگر خدماتی است که این مرکز خدمات به مراجعه کنندگان خود عرضه می‌کند.
    در حال حاضر این موسسه با مجوزهای لازم و با استفاده از کادر درمان حرفه‌ای در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند.
    آدرس: میدان گلها، خیابان کاج جنوبی، نبش هفتم، پلاک۵۵، طبقه اول، واحد سوم
    تلفن:

  • خدمات پرستاری پرنیان طروات گستر

    یکی از بهترین موسسه‌های خدمات پرستاری در شهر تهران که بیش از ۲۰ سال سابقه کار دارد، موسسه پرستاری پرنیان است. استفاده از کادر درمان حرفه‌ای، ارائه خدمات با کیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته و… ازجمله دلایلی است که منجر شده بسیاری از افراد این موسسه را انتخاب کنند.از دیگر خدمات این موسسه میتوان به اعزام پرستار سالمند، پرستار کودک، پرستار بیمار، خدمات در منزل، کارشناس دیابت و… اشاره کرد.
    آدرس: ستارخان، خیابان صحرایی، مجتمع پارسیان، پلاک ۱۰۷/۲۱
    تلفن: ۴۴۳۸۰۱۷۲

  • مرکز پرستاری زندگی برتر

    یکی دیگر از موسسه‌های خدماتی در رابطه با نگهداری از سالمند، کودک و مراقبت از بیمار که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند، مرکز پرستاری زندگی بهتر است. تمام پرسنل و پرستاران این مجموعه آموزش دیده هستند تا بتوانند بهترین خدمات و سرویس‌ها را در اختیار شما قرار دهند.
    این موسسه در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می‌تواند به مشتریان خدمت رسانی کند، اگر شما با هرگونه مشکل و سوالی روبه‌رو شوید می‌توانید از بخش پشتیبان ۲۴ ساعته این مجموعه استفاده کنید.
    آدرس: ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به بیمارستان بقیه‌الله، پلاک ۲۰۸، طبقه اول
    تلفن: ۸۸۰۵۳۵۱۵

  • مرکز خدمات پرستاری سفیر آرامش

    مرکز خدمات سفیر آرامش یکی دیگر از موسساتی است که خدمات پرستاری و مراقبتی را بهترین شکل ممکن به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. تا به این لحظه این مرکز به ۱۰۰۰مراجعه کننده خدمت رسانی کرده است.
    از امکانات این موسسه می‌توان به فیزیوتراپی، ویزیت پزشک، خدمات پرستاری، کار درمانی و…. اشاره کرد.
    آدرس: خیابان آزادی، نرسیده به انقلاب، جنب بانک پارسیان، طبقه دوم، واحد ۱۲
    شماره تماس: ۵۳۸۰۸۰۸۰

  • مرکز خدمات پرستاری پروانه سفید

    یکی از معدود موسسات خدمات پرستاری که علاوه بر شهر تهران، به شهرستان‌های اطراف تهران هم می‌تواند خدمت رسانی کند، مرکز خدمات پرستاری پروانه سفید است. این موسسه به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان و مراجعه کنندگان گرامی است.
    یکی از مزایای انتخاب این موسسه آن است که با بسیاری از مراکز دولتی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و… قرار داد دارد. از این رو می‌توان با هزینه کمتری از امکانات آن‌ها استفاده کرد.
    خدماتی که این موسسه ارائه می‌دهد علاوه بر پرستاری شامل موارد دیگری چون گفتار درمانی، فیزیوتراپی، رادیوگرافی و… می‌باشد.
    آدرس: خیابان دماوند، خیابان امامت، پلاک۶۰، طبقه دوم
    تلفن: ۷۷۷۵۱۹۲۳

  • مرکز خدمات پرستاری سلامت اول

    این موسسه خدمات پرستاری که بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارد، اکنون با کادر مجرب و حرفه‌ای خود توانسته نظر بسیاری از مراجعه کنندگان را به سمت خود جلب کند. موسسه سلامت اول با بیش از ۳۰۰۰ کادر مجرب و حرفه‌ای که دارد، توانسته امکانات و خدمات با کیفیت و سطح بالایی را ارائه دهد.
    این موسسه همواره در زمینه پرستار سالمند، پرستار کودک و… فعالیت می‌کند.
    آدرس: سعادت آباد، نبش خیابان بخشایش، ساختمان پزشکان سرو، پلاک ۳۰، واحد۴
    تلفن: ۱۵۲۷

  • مرکز خدمات پرستاری آیدا

    یکی دیگر از مراکز خدمات پرستاری برای سالمندان و بیماران، مرکز پرستاری آیدا است. در این مرکز تمام خدمات پزشکی ازجمله ویزیت، فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و… در منزل انجام می‌شود. در هر ساعت از شبانه روز شما می‌توانید برای استفاده از این امکانات به این مرکز مراجعه کنید. علاوه بر این امکانات مرکز پرستاری آیدا در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی، آن‌ها را به صورت روزانه یا ساعتی با قیمت مناسب اجاره می‌دهد.
    آدرس: اتوبان ستاری، نرسیده به مجتمع کوروش، نبش جواهریان، ساختمان ۱۶۳، پلاک ۲۹، واحد۹
    تلفن: ۴۴۰۴۶۰۸۵

  • خدمات پرستاری عاطفه

    این موسسه بیش از ۲۰ سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه خدمات پرستاری با کیفیت و سطح بالا از مهم‌ترین اهداف این موسسه است. از دیگر خدمات موسسه پرستاری عاطفه که به مراجعه کنندگان عرضه می‌کند می‌توان به تزریقات، پزشک عمومی و متخصص، تزریقات، نوار قلب و…. اشاره کرد.
    آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان اعتمادیان شرقی، پلاک ۳۰، طبقه ۳، واحد ۷
    تلفن:
    ۴۴۰۳۳۸۴۹

  • مرکز خدمات پرستاری بصیر شفیع

    موسسه بصیر شفیع یکی از معتبرترین موسسات ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل است. این موسسه با داشتن مجوزهای لازم در حال حاضر بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می‌کند و توانسته بهترین امکانات و خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. یکی از عوامل موفقیت آن را می‌توان رضایت مشتریان مطرح کرد. اکنون بیش از ۲۰۰ کارشناس، پرستار و…. در این مرکز مشغول به مار هستند. تمامی این افراد دوره دیده و حرفه‌ای می‌باشند، از این رو نباید هیچگونه نگرانی از بابت کیفیت امکانات عرضه شده توسط این موسسه داشته باشید. ازجمله امکانات و خدماتی که در این موسسه عرضه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • اعزام پرستار سالمند، پرستار کودک و…
    • اعزام آمبولانس
    • انجام کلیه خدمات مربوط به فیزیوتراپی، ورزش درمانی، رادیوگرافی
    • صدور مجوز فوت
    • انجام کلیه آزمایش‌ها با جواب فوری
    • اجاره تجهیزات بیمارستانی برای بیمارانی که در خانه بستری هستند.
      آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان جمهوری، بین فلسطین و ابوریجان، ساختمان شماره ۱۱۱، پلاک ۹۱۳
      تلفن: ۵۸۴۵۴۳۳۳

مراکز پرستاری سالمندان

ردیف نام موسسه خدمات پرستاری منطقه نام موسس آدرس
۱ ایران زمین ۲ نسرین صمدی صادقیه – بین فلکه اول و دوم – نبش بلوار شهدای شمالی صادقیه – مجتمع پزشکان ولیعصر – طبقه ۴ واحد ۱۲
۲ کوروش ۲ مجید سازگار آریا شهر – خیابان مترو – خیابان ولیعصر – خیابان طاهریان – پلاک ۳۷- طبقه اول – واحد۳
۳ سلامت محور ۲ منصوره علی اصغر پور اردبیلی فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب،خیابان پاک شمالی(حاجی پور امیر) ،نبش کوچه گلاره، پلاک ۱۴طبقه اول واحد ۲
۴ طلوع فجر ۲ حمیرا امن زاده میدان توحید-ابتدای خیابان ستارخان – ابتدای کوچه عظیمی-  جنب مجتمع درمانی هستی – پلاک دوم – طبقه چهارم – واحد هفت
۵ امداد پرستاران طاهر ۲ محمد رفعت نیا خیابان آزادی – جنب ایستگاه مترو – نرسیده به خیابان شادمهر – پلاک ۳۹۹- طبقه اول- واحد۶
۶ آوان ۲ مریم اسماعیلی خیابان آزادی- خیابان حبیب الهی – طبقه اول – پلاک۱۱۱- واحد۲
۷ مانا مهر ۲ فریبا بهمردی کلانتری ستارخان – تقاطع باقرخان – پلاک ۱۲۷ – طبقه ۵ – واحد ۱۴
۸ سپهر سلامت ۲ فرح سپهری میدان توحید ، خیابان ستارخان ، بن بست کاج ، بن بست سرو ، پلاک ۱ ، طبقه دوم ، واحد ۵
۹ مهسا ۲ مژگان عظیمی تهران خ ستارخان خ شهید صادقیپور بلوار گلاب – پلاک ۵۳ – طبقه ۴ – واحد ۱۱
۱۰ مهر و ماه ۲ خانم نرجس نیاکان لاهیجی خیابان ستارخان ، خیابان نیایش ، جنب بیمارستان حضرت رسول ،خیابان مازیار منصوری ، طبقه اول ، پلاک ۵
۱۱ نوید سحر ۲ زهره سادات دولت آبادی آرانی تهران خیابان ستارخان ،سه راه تهران ویلا نبش کوچه عنبر افشان پلاک ۳۷۵ طبقه ۳واحد۳
۱۲ به آور ۲ آقای پرویز نمازی جلال ال احمد ، نرسیده به پل گیشا ، خیابان پروانه ، خیابان پرنده سوم ، نبش خیابان ۱۶ ، پلاک ۱۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۴
۱۳ مهرآوران نوین ۲ شهرزاد فدائی سعادت آباد – علامه جنوبی – بین خیابان ۳۰ و ۳۲ – پلاک ۷۰- زنگ دوم
۱۴ مهرآوران ۲ لیلا محمد قلی پور اقدم سعادت آباد – ضلع جنوب غربی چهارراه سرو- ساختمان سینا – طبقه ۳- واحد ۶
۱۵ مریم ۲ خانم زهره باغبان ژافر سعادت آباد ، سروغربی ، خیابان آسمان ، آسمان سوم شرقی ، پلاک ۵۴
۱۶ پشتیبان ۲ محترم احمدی سعادت آباد – خیابان بخشایش ریاضی – خیابان هفدهم – پلاک ۵۴ – ساختمان عرفان – طبقه هشتم – واحد ۸۰۸
۱۷ سایدا ۲ فاطمه نیسه شهرک غرب ، میدان صنعت ،بلوارفرحزادی ،خ شهید حسن سیف ، خیابان دوم – پلاک ۴ – ساختمان پزشکان پردیس – طبقه اول غربی – واحد۳
۱۸ کبیر سبز ۲ زهره کبیری افشار اشرفی اصفهانی – بعد از پل حکیم – خیابان ناطق نوری – ( باغ فیض ) خیابان ابراهیم نوری – کوچه موسی الرضا – پلاک ۸ جدید ، مجتمع رز – طبقه اول – واحد ۱۰
۱۹ خورشید ۲ خانم زهرا حبیبی بلوار مرزداران – ابتدای بلوار آریافر – پلاک۱۰ – واحد ۲ – طبقه اول
۲۰ نیک توان ۵ آقای سعادت اله امیری شیری آیت اله کاشانی – بلوار اباذر – ساختمان مینا – واحد۱۰
۲۱ فرا طب ۵ آقای بهمن احمدی فلکه دوم صادقیه ؛ بزرگراه آیت ا… کاشانی ، بلوار فردوس ، پلاک ۶۸ ، طبقه اول ، واحد ۴
۲۲ آقاسیان ۵ روشن آقاسیان بلوار فردوس غرب – بهار شمالی – پلاک ۹ – واحد ۱۷
۲۳ اشا ۵ گلبهار جواهر دشتی شاهین شمالی – حوالی پونک – کبیری طامه – ۳۵ متری گلستان – خیابان ۱۶ متری دوم شمالی – نبش ۳۵ – کوچه ۵پلاک ۴۲- طبقه دوم – واحد ۴
۲۴ آوای محیا ۵ زهرا ملکی بلوار فردوس غرب ، خیابان سازمان برنامه مرکزی ، نبش کوچه همافر ، ساختمان اداری کسری ، پلاک ۴۹ ، طبقه اول ، واحد۶
۲۵ الهه شفا بخش ۵ فریبا فرح سا شهران – فلکه دوم- خیابان یاس – پلاک ۳ .واحد۴
۲۶ نیک سریتان مهام ۵ کامبیز نجاری ۳۵متری گلستان-شهید مخبری-بعد از شاهین شمالی-پلاک ۲۲۶-درمانگاه پاک -طبقه اول
۲۷ آیدا ۵ فریدون جعفری جوزانی اتوبان ستاری .پیامبر مرکزی .مطهری .انتهای کوچه جواهریان جنوبی  پلاک ۲۹ واحد ۹
۲۸ هما ۵ مرضیه رحیمی ستاری- خیابان پیامبرغرب – پلاک ۱۴۴ – واحد ۵
۲۹ امید ۵ امید کریمی جنت اباد مرکزی،بلوار شهید کبیری طامه ۲۰متری گلستان شرقی، خیابان معینی پلاک ۱۴،ط۱ واحد۱
۳۰ شریف ۶ محمد شریفی مقدم میدان گلها – خیابان کاج جنوبی – نبش هفتم – پلاک ۵۵ – طبقه اول- واحد۳
۳۱ توانا گستر ۶ ابراهیم بهمن خواه میدان انقلاب- ابتدای خیابان آزادی – کوچه جنتی – پلاک ۷- واحد ۵
۳۲ تپش زندگی ۶ سوسن حق خواه خیابان هفت تیر – خیابان شهید لطفی – چهارراه مشاهیر پلاک ۷۶
۳۳ کادوسه ۶ خانم نعیمه سیری خیابان مطهری ، کوچه نعیمی ، پلاک ۳۵ ، طبقه اول
۳۴ سپید گستر ۶ علیرضا جعفر آبادی میدان ولیعصر – خیابان کریم خان – ابتدای خیابان حافظ – کوچه هورچهر- پلاک ۲
۳۵ ساعی ۶ علیرضا خسروی نژاد خیابان ولیعصر- روبروی پارک ساعی – کوچه غلامرضا تختی – پلاک ۱۱- واحد ۱-
۳۶ آرتا درمان ۶ مریم بگری پاپی خیابان ولیعصر- نرسیده به میدان ونک – نبش خیابان توانیر- پلاک ۲۴۹۲- طبقه ۳ – واحد ۳۰۵
۳۷ گلها ۶ فروغ الزمان علامه نژاد یوسف آباد – کوی ۵۷ – پلاک ۱۳ واحد۲
۳۸ نهال سلامت آریا ۶ مژگان حقیت منش امیرآباد شمالی ، روبروی بیمارستان قلب – نبش دانش ثانی- پلاک۷۷- ساختمان درمان – طبقه اول واحد۱
۳۹ شفا پرستاران تهران ۶ زهره سلطانیانی
۴۰ مس ۶ زهراخواجوئی جمالزاده شمالی –بعد از کوچه خامنه – پلاک ۳۰۵- طبقه ۲ – واحد ۱۴
۴۱ مرهم ۶ خانم مهناز مولایی خیابان کارگر شمالی ، روبروی بیمارستان شریعتی ، خیابان یکم ( کیومرث شکراله )، بعد از چهارراه آذر ، پلاک ۲۵ ، طبقه ۲
۴۲ مهریار ۶ لیلا نیازی کارگرشمالی، نبش پنجم – پلاک۳۸–  طبقه ۶- واحد۶۰۳
۴۳ یاس ۶ حسن یاسی خیابان فرصت شیرازی تقاطع دکتر قریب – پلاک ۸۳ – ورودی A – واحد ۲
۴۴ مددرسان محب ۹ مریم نعمتی ابتدای خ .آزادی _ خ نجارزادگان -خ سبزه زار – پ ۴۰ – واحد ۹
۴۵ زیبا مهر ۶ فاطمه موحدی خیابان نصرت شرقی ، نرسیده به میذان توحید ، دانشکده پرستاری و مامایی تهران
۴۶ سیمرغ طب ۹ مهدی سلحشور
۴۷ همراه شما ۲۲ اعظم اسکندری شهرک راه آهن – خیابان ۴۵ متری کاج – سوستان نهم – پلاک ۱۳- طبقه دوم
۴۸ نوید زندگی شهریار علیرضا محمد گنجی شهریار شهرک شهید عباسپور نبش غزل۱،بر خیابان اصلی، قطعه۱۳ تجاری ،پلاک ۳،طبقه۲ ،واحد۳
۴۹ رز ۲ محمد نودهی انتهای همت غرب ، شهرک گلستان ، بلوار گلها ، بالاتر از میدان اتریش ، محله زیبا دشت بالا ، خیابان شهید داود زراعتیان ، خیابان لاله سوم غربی ( شهید آدینه وند) ، پلاک ۲۶،  طبقه اول ، واحد غربی
۵۰  سلامت یابان ۱۸ زهرا تیربند آزادگان غرب ، میدان الغدیر ؛ بلوارمعلم ؛ بعد از شهرک صاحب الزمان ؛ کوچه مرادی پلاک ۴۶؛   طبقه اول ؛ واحد یک
۵۱ زهره ملارد خانم مهریه دستجردی جاده ملارد ، ۲۰ متری مارلیک ، بعد از سه راه سرو ، نرسیده به میدان گلها ، پلاک ۶۰۹ ، طبقه دوم

سخن پایانی زیمد

در این مقاله سعی کردیم تا شما را علاوه بر اینکه با مراکز خدمات پرستاری در شهر تهران آشنا کنیم، با مزایای این مراکز هم آشنا شوید. تنها کافیست با توجه به امکاناتی که دارند و خدماتی که ارائه می‌دهند یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا